Навчальна практика

Практична робота № 1

На занятті «Розпізнавання тексту за допомогою OSR-програм. Переклад тексту. Редагування, форматування документів Microsoft Word. Друкування текстових документів», я дізналася як можна розпізнавати документи з допомогою  OSR-програм; зрозуміла, що це досить зручно та швидко, також навчилася  редагувати і форматувати документи.

Найбільший мій успіх в тому, що я навчилась користуватись ORS-програмою. Мої найбільші труднощі це переклад тексту, в якому виявився не досить точний переклад. Раніше у мене не виходило розпізнавати текст, а тепер виходить:) Я повністю задоволена результатом  своєї роботи!!!

Мене найбільше здивували можливості ORS-програми, яка має досить важливі та корисні можливості. Мені ще варто попрацювати над програмою Microsoft Word, і детальніше вивчити мржливості цієї програми. На сьогоднішньому занятті мені хотілось здобути нові навички, і мені здається, що на сьогоднішньому занятті я здобула досить навичок які мені знадобляться в майбутньому!!!

Практична робота №  2

На занятті «Розробка документів Microsoft Exel. Моделювання розрахунківю Надбудова Пошук рішення. Графічне представлення інформації: побудова діаграм. Підготовка і друкування документів Microsoft Exel 2010». Я дізналась, багато нового та корисного стосовно програми Microsoft Exel 2010, також я зрозуміла, що ця програма досить цікава і корисна. Навчилась робити розрахунки та знаходити оптимальні рішення.

Найбільший мій успіх це те, що я навчилась робити складні розрахунки з допомогою електронних таблиць!!!!:))  Великих труднощів не виникало, але спочатку було складно робити деякі розрахунки, але згодом я зрозуміла як їх потрібно виконувати. Раніше у мене погано виходило робити розрахунки, а тепер виходить:)

Я цілком задоволена своїм результатом, але ще деякі навички потрібно удосконалити. Найбільше мене здивувало те, що в ЕТ можна не тільки виконувати розрахунки, але й вводити різні обмеження. Я вважаю, що мені ще потрібно попрацювати над деякими навичками роботи в ЕТ.  Я хотіла на сьогоднішньому занятті удосконалити свої навички роботи з ЕТ, і на мою думку мені вдалося це зробити:)))

Практична робота № 3-4

На занятті «Розробка моделі та створення БД Microsoft Access. Заповнення інформаційних масивів. Робота з об’єктами БД Microsoft Access. Створення даних для отримання підсумкової інформації. Створення та друкування звітів» я дізналась багато нового та корисного стосовно програми розробки БД, Microsoft Access; зрозуміла що ця програма має дуже широкі можливості і що вона дуже корисна для бухгалтера; я навчилася створювати БД, кодувати поля та користуватися різними можливостями БД.

Мій найбільший успіх — це те, що я тепер можу кодувати поля та зєднувати таблиці. Мої найбільші труднощі були в розрахунках, які були довгими, а деякі навіть складними. Раніше у мене погано виходило користуватись БД, а тепер мені буде легше це робити.

Я задоволена результатом своєї роботи, але над деякими деталями БД мені ще потрібно попрацювати, та удосконалити і закріпити свої навички. Заняття було досить цікавим та пізнавальним, але деякі труднощі виникали.

P.S. Практика мені сподобалась, я вважаю що це потрібно і важливо для студентів!!!!:)))

Запись опубликована в рубрике Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

